Jag bestämmer.

Jobbet tar knäcken på mej. Hur ska jag överleva till jag kan ta ut mina pensionspengar ens om jag ska behöva stressa ihjäl mej varje morron?
Förstår inte hur folk tänker!
 Men.jag.har.kommit.i.tid.tre.dagar.i.rad.

Ni vet ju att Jenny å jag ska ta över, enligt oss själva!
Städledare: Ja, ansökningarna kommer te mej ja.
Jenny: Bra, säg till mej då! Jag måste oxå va mä å bestämma!
S-ledare: Ja..jo..eh..dä ä klart!
Jag har redan innan gjort klart för henne att jag ska va mä. Minsann.

Nu ska jag försöka göra köttfärssås. Jag måste faktiskt lära mej nån gång!
Dä finns köttbullar till hands, om dä inte skulle funka alltså!

Publiken säger
Postat av: Beckis

svar: haha, själv flyttar jag utomlands i sommar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback