Jag ger bort min hatt.

Japp. Jag har helt enkelt gett bort en hatt. Fast, än så länge har jag kvar den. Men Petter ska få den. Jag har nästan tvingat han att han ska ta emot den till å mä. Dä handlar om den som inte är rosa, svart eller vit. Alltså är dä den som är turkos/grå/svart. Nu kanske ni tror att jag är skitsnäll. Men dä ä jag inte. För jag vill inte ha den, den kliar å sticks å sitter skithårt.
Herregud, jag ger ju inte bort nåt bara för å va snäll.
..plus att han spöade mej på en hästras jag inte trodde fanns..

Nu ska jag se på tv till klockan 21.00. Sen ä dä bums i säng.
Imorrn ä dä allvar igen. 05.20 ringer klockan!

Gonatt på er!

Publiken säger
Postat av: Sofia

höhö på så vis. Nåja du är förlåten med tanke på vilken uppdatering som skett idag!

2008-03-02 @ 20:49:33
Postat av: joel

och seriöst..... ;)

Postat av: Ingeborg

Så otroligt snällt av dig! Men du kan ju inte ge bort din rosa hatt, den är ju cool!

2008-03-03 @ 10:08:56
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: hp

ha en bra dag eliiiiin

ömma smek /hp

2008-03-03 @ 10:12:49
URL: http://hanapee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback