Jag tycker inte om dä här.

Söndagar ä min värsta dag.
Jag hatar att jag ska upp 05.20 imorrn å att jag inte har gått å lagt mej än.
Hungrig ä jag oxå, men dä får vänta te imorrn.

Min granne ni vet, hon down under. Hon knackade på här förut. Hade dä inte varit för att hon såg mej när jag kom hem hade jag aldrig i livet öppnat. Hon ville fråga om jag kunde va hund å kattvakt åt dom om dom nån gång skulle behöva dä. Hon tänkte fråga en annan granne men sen kom hon på att jag minsann hade hund å va ju van. Men, lilla Hund-Alva mä sina 10centimeters ben ä smidigare än en okänd schäfer. Huu.
Jag måste nog flytta. Jag ä för populär här!

Nu får dä va sovdags. Jag känner på mej att jag kommer för sent imorrn. Men dä kan va dax. Jag har faktiskt kommit i tid två veckor i rad.

image721
Jag provade å visa bild på Dregen för little Ida idag igen. Hon sa:
"Dä ä nästan du Elin"
Tur för henne att han ä den nästan snyggaste jag vet!

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: Hannah

Åh, jag är också vaken fortfarande och ska upp 04.58 : / Kommer inte vara pigg imorgon precis! Och du Äälin, dregen kommer till Enköping nästa vecka : P heh.

Postat av: anders

nar kommer bilder fran snuskpartyt

2008-03-17 @ 04:19:20
Postat av: Maja

Nja, säkerligen har de inte det... Kah öskar dig lycka till!!

2008-03-17 @ 06:43:03
URL: http://totalblackout.blogg.se
Postat av: joel

Men va fan? du sa ju att du skulle lägga upp bilderna från dildofesten... är jag puckad eller har du helt enkelt inte lagt upp dom ÄN!!!

och att komma i tid är för snusmumrikar och vaskelplattor.. här krävs bättring!!!

och för populär? finns det? kan man vara det?

hmmm

2008-03-17 @ 11:17:50
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback