Lönneberga tur å retur på 5 minuter.

Gud va jag är duktig på dä här mä bloggdesign alltså.
Om man kollar tillräckligt länge kan man förmodligen bli helt hypnotiserad.
Figge har tankat min bil precis. Snällt. Han skulle köra till Lönneberga å tebax i den. Dä tog 5 minuter sen va han hemma, då förstår ni hur nära dä ä. Ibland ä han rätt bra å ha, den där lillebroren.
Och, nu förstår ni varför jag skriver såhär mäigt å däigt.
Jag är bundis mä Emil å Alfred å dom!♥
Du å jag Elin, tro jaa dää. Brukar dom säga.

image689
Dä här ä min hand mellan Katt-Linus 4 ben. Dä gör skitont när han gör sådär.
Han trycker in klorna å hugger hej vilt. Dä ä sant, han hugger som satan.
Inte så snällt.
 Men man kan ju inte ha en gris för han ä snäll!


Publiken säger
Postat av: cathrin

vad gulligt det ser ut :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback