Mamma å jag ä så snygga!

Marie säger:

är han rik snygg sexig

Eliin säger:

han ä snygg...sexig..men inte rik

Marie säger:

en kommer långt på de två förste

Marie säger:

det var väl därför håkan valde mig för jag är ju inte rik

Eliin säger:

precis. fattiglapp som jag

Marie säger:

tur en är snygg o sexig du

Eliin säger:

precis! dä ä bra

image728image729
Vi är så lyckliga, jag å Mami!

Så, vem tror ni vi pratar om?
Å nej, dä ä ingen jag ä kär i eller nåt sånt trams!


Publiken säger
Postat av: Louise

Usch.. Fy va bull :(
Jag städade innan idag.. Och tvättade! Så nu är här rent och fint :)
Känns najs! :)

Postat av: joel

DUH! det är ju helt uppenbart att disskusionen förs kring mig :D

haha, och hur ska du bli känd nu då? Själv funderar jag på att bungeejumpa in genom skorstenen på tv4 huset naken... sno nyhetsuppläsarens papper, bli osynlig och peta svt chefen i örat..

då jävlar hade jag blivit känd...

2008-03-18 @ 18:12:20
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Dennis

Hehe, vilken trevlig konversation... :P

Ha en mysig kväll! :D

http://www.dennism.se

2008-03-18 @ 20:23:01
URL: http://www.dennism.se
Postat av: Sofia

Jovars, men den här katten är mycket snällare än Linus, nästan lite lobotomerad. Man kan lyfta honom i svansen, peta i magen whatever och det enda han gör är att spinna (ja, han har blivit utsatt för en rad tester av mig) =P Ang. tröjan, jag vet några i skolan som är benägna att döda för den.. ;)

2008-03-18 @ 20:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback