Metropolen metropol!

Yes. Jag ska te metropol. Jag, Malin å Malin.
Wiktigt woligt lär dä bli. Fast jag lider ändå av lite juldags-ångest. Dä här ä precis likadant. Alla ä hemma å man måste berätta va man gör nu för tiden å sådär. Dom borde snart lära sej att jag gör dä gamla vanliga.
Jag fick köra en liten hetsstäd här hemma eftersom vi helt plötsligt skulle va här innan. Dä hade jag inte räknat mä. Men som den grymma städerska jag ä så blixtrade dä bara till sen va dä rent.
Dä va inte ens så ostädat innan.

Jag har fikat mä Kristin å Millan idag mä. Mycke trevligt.
Jag gillar ju som sagt å bli bjuden på sånna spontangrejjer
. Även om dä bara ä så simpelt som en fika!

Nu krävs lite tillpingling så blir dä bra sen!

image742
Jag provar igen.
Jag.Behöver.Pengar.
Låt mej jobba som omslagsflicka, för fan!
Nån borde väl kunna ställa upp! Kyrknytt eller vad som helst.
Vogue har jag ju redan varit på. Hm.

Publiken säger
Postat av: joel

ojojoj, det var mig en subtil komplimang... grovt subtil.. och apropå omslagsflicka så kan du ju alltid fpta lite nakenbilder och sälja till mig.. jag har inga skrupler med sånt ;)

haha.. dock är jag fattig student så du får nog nöja dig med en femtiolapp.. med det blir ju 5 burkar öl så det är ju en bra deal ;)

Postat av: Erika !

Svar: Ja, nått måste hon väl va ;)

HAha, kyrknytt gulligt ;) Nunna klädsel, kanske något för dig, who knows? ;)

2008-03-23 @ 10:41:41
URL: http://www.eckis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback