Offentlig ursäkt!

Förlåt, men jag kom inte in på bloggen inatt. Jag hade lixom laddat för värsta inlägget a la ElinefterPumpen. Men tji fick ni å tur hade jag. Antar jag.

I alla fall va dä kul. Men jag vet inte va dä ä mä dä där stället å min näsa. Förra gången började jag lida av kraftigt näsblod bara sådär.
Å nu har jag skitont i näsan. Vem slog mej?
En gubbe kom fram till mej mä sin gubbkompis å dom visade sina stämplar. Som inte ens syndes. "Där har vi ju dej, stämpelkvinnan!"
Herregud, dä va förra gången. Igår va jag bara Elin.
En annan kom fram å frågade vart jag hade min tvillingsyrra.
"Ehh..ho har magsjuka!"
Tanja å jag ä inte tvillingar. Folk måste snart börja förstå att dom ska ta oss mä en nypa salt. Annars kommer dom tro att vi ä dumma i huvvet på riktigt.
Å dä ä vi ju inte.
Nån sa att jag måste va den sötaste kvinnan på jorden. Jag bad han dra. För dä första ä jag ju ingen kvinna å för dä andra tar jag inte tramskomplimanger så bra.

Jag hamnade på rätt buss direkt. Men dä va tack vare han jag satt breve. Jag höll mej nära han den sista kvarten å sen följde jag helt hejdlöst efter han. Sen sa jag till han att om jag skulle dö där i sätet
skulle folk tro att han hade dödat mej.
Stackarn, han blev nog rädd för mej där.

Såhär tidigt borde jag inte va vaken.
Dä ä Emmas fel. Hon vibbar, hon messar å hon ringer.

Publiken säger
Postat av: Sanna

Önskar dig en bra söndag :)

Postat av: sara

fin header:)

kolla gärna in min blogg:)

2008-03-16 @ 09:56:57
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback