Öppet brev till pappa.

Hej pappa!
Jag tänker bo i ditt hus inatt. Jag lånar tvättmaskinen för besväret, å så eldar jag.
Figge har varit hemma å ätit å han har tydligen piercat sej i både läppen å näsan mellan ögonen.
 Katt-Linus har jag släppt ut. Jag tror jag gör precis allt rätt idag!
Å ja, jag ska plocka undan efter mej på bordet å tömma torktumlarn på ludd å vatten. Jag lovar.
Hej då!

image678
Här befinner jag mej right now.

Min dator är skitseg.
Saautans daoodor, som Ekke skulle ha sagt på sin klingande skånska.

Publiken säger
Postat av: HELENASCITY

åh vad jobbigt!

Postat av: Louise

Åhh tror du det? =)
Ja, det är skit drygt :/
Fan vad trött jag är nu ..
Hehe.. Så kan de också vara ju :P

2008-03-05 @ 17:52:44
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: Twinkle Trixabelle

Tack! =D Ja, de måste väl höra till den konstnärliga friheten??

2008-03-05 @ 18:04:04
URL: http://twinkletrixabelle.blogg.se
Postat av: Sofia

Jodå, jag har världens jävla dödsångest. Kommer inte kunna sova inatt.

2008-03-05 @ 20:05:08
Postat av: Frida

1.Fyller 24 år i maj
2.Hos din far lr har du eget nu? Du flytter ju å styr rätt som d ä!!
3.Fredensborg va städar?
4.1 syster "hel syskon", (sen Figge och Kalle)
5. Dregen eller?

Måste ha symöte å uppdater!!!

2008-03-05 @ 21:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback