P.I.M.P

Jag ska bli partiledare å nu ska Reinfeldt ska bort!
PIMP- Power Is Money Partiet!

Dä ska gå ut på att  jag å vice partiledare får göra precis va vi vill för all skatt som folket betalar. Vi ska ha hus lite här å där i världen å vi ska ha egna butlers å skriva om svenska ordboken
å anse att dä ä tillåtet att inte stavas itne å sådär.
Hur dä ska gå för er? Dä vet väl inte jag.
Jag ska glassa i Brasilien å va helt onåbar för inkommande viktiga samtal!
Jag tycker dä låter rätt bra å ha en sån som mej i topp här i Sverige.
Vem vill joina partiet?

image674
jag bjuder alla medlemmar på sånt här
bra valkampanj

Publiken säger
Postat av: Partiledaren

D e faktiskt jag som e partiledaren egentligen, men men, jag har ju ingen blogg så jag kan berätta om det. Så jag får väl hålla masken så länge;)
btw
"Money is not an issue in the moneymaking P.I.M.P party!"

2008-03-03 @ 22:47:04
Postat av: Sofia

Jag avskyr negerbollar, är djävulskt maktgirig och anser att den svenska ordboken inte ska skrivas om. Dessutom kommer mitt huvud explodera i kampen om dialekterna och att lyssna på en smålänning 24/7 kommer leda till att jag får läggas in på psyket och få gå i talträning. Nä jag håller mig till Reinfeldt, men en liten röst kan du få =)

2008-03-03 @ 23:19:00
Postat av: anders

kommer nasim in i ordlistan... i sa fall kommer jag nasim att rosta pa er

2008-03-03 @ 23:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback