Relax, take it easy.

Uh, dä här veckolivet alltså. Dä tar kål på mej.
Nu måste jag t.ex gå å lägga mej. Mina ögon faller snart ihop eller nåt.
Men dä blir lite kul å komma te jobbet imorrn för Jenny å jag råkade inreda relaxrummet till kontor. Dä innebär att dä ä där vi kommer sitta å ha välfötjänta pauser hela dagen imorrn. Skönt!

Nu ska jag lägga mej å fundera på hur jag ska ta över världen, eller nåt.

image706
Här har ni min häst, i närbild!

Gonatt!♥


Publiken säger
Postat av: joel

nu har jag dock källor som hävdar att gode herr olof är smygbög, så jag är ledsen..

och okej, bara kändisar.. hmm..

det måste jag ju inte säga till hanna förstås ;)

och lycka till med de storslagna planerna.. haha

Postat av: Emsan

Jag är inge vidare på klack jag heller. Jag tänkte om man bara vande fötterna, men jag orkar aldrig det. Det har blivit många sena kvällar i bara strumpor, mitt i stan! (ok, något mer än strumpor, men på fötterna menar jag ju!)

2008-03-11 @ 13:16:24
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback