Ska dä va såhär?

Jag undrar:
Vaarför toksnöar dä?

Jag kan ju för dä första inte köra bil sådär skitbra i sånt här väder. Å för dä andra har jag ställt in mej på vår. Nu kommer jag få gå in i en djup depression istället. Så va dä mä den saken!


Publiken säger
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mkt =) va gullig du är!!

Det snöar massa här med.. usch =(

Postat av: Majken

visst är det helknäppt med vädret? igår var här nästan sommarvarmt (väldigt stor betoning på nästan). Och nästa dag dröser snön ner! ush och fy. kram! :)

2008-03-17 @ 16:55:08
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: joel

äh, vår, depression, det rimmar ju nästan.. eller nåt...

och ja, snubben var riktigt riktigt tragisk :)

2008-03-17 @ 21:41:15
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: anders

yo Yo... tungt det dar med sno... men man far liksom ta det nar man bor i skogen... har pa stranden ar det ganska daligt med sno

2008-03-18 @ 05:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback