Smidigt ska dä va.

Jag har en 3mobil. Å så har jag mobilt bredband därifrån oxå. Dä går på samma räkning. Dä sjukaste ä att nu har jag bra mycke lägre räkningar än jag hade innan jag ens hade bredbandet därigenom.
Jag fattar inte hur dä kommer sej.
..jag måste börja ringa mer, inte bara på helger..
..eller ä jag glad för small bills..

Jag fick ett tips från tre mä
"VIll du lämna ett meddelande utan att behöva prata med den du söker?"
Å så berättade dom hur man skulle göra.
Herregud va bra att man slipper prata nu för tiden.
Tekniken går framåt.

Publiken säger
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHAHAHA, praktiskt värre.. Lute som jag och B igår.. Vi satt 2 meter ifrån varandra och chattade *ASG*
En stund.. Tills han tröttnade och loggade ur.. Varav t0tta strax efter vände sig till blogg.se och inläggsfunktionen, för lite dikret gnäll.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback