Tårarna rinner för:

Okej. What makes EgoElin cry?

1. Sorgligt på tv
. Dä kan va allt från när Dominique åkte ur BigBrother för urminnes tider sen, eller när nån dör på film. Typ som lille killen i skicka vidare.
2.
Sura godisar.
Dä ä skitsvårt för mej å äta nåt surt utan att tårarna rinner. Tacka vet jag choklad alltså, av dä får jag bara ont i magen. Men dä ä dä väl värt.
3. När jag skrattar så jag nästan dör. Då rinner dä som aldrig förr.
4. PMS. Jag hatar pms. Jag blir som värsta vilddjuret av dä!
5. Kombo-Linnea borta i Norge. Dä går inte prata i telefon mä henne utan å fälla en tår. Jag gör dä inte ofta. Men till å mä när Kristin, Tanja å jag hade henne i högtalarn grät vi alla fyra.
Jag vet inte, men ibland tror jag vi saknar varann.

Va gråter ni för?
ja, man ska tydligen ställa frågor såhär på slutet, har jag hört
Men dä va inte min grej, jag tar tebax den!

Publiken säger
Postat av: Elin

Ja, vet inte om jag tycker det är kul eller inte :p haha. Antagligen inte!

Postat av: Jasmine

ehm. jag kan typ gråta för allt :O (a)

2008-03-13 @ 18:34:48
Postat av: t0tta

Svarar ändå.. Jo den j-a filmen.. t0tta bölade som ett spädbarn i slutet och sen blev jag arg.. V A R F Ö R döda honom i slutet?+ Så j-a poänglöst *morrar*

2008-03-13 @ 20:15:54
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback