Världens bästa ekipage, faktiskt!

Idag mötte jag pappa i Konsum. Dä va så förvirrande så jag råkade köpa balsam istället för schampo. Dä gick inte så bra å tvätta håret mä. Då va dä nästan läge för ett typsikt Elin-utbrott.. men jag kände inte för å sparka foten rätt in i badkaret eller skrika så dä ekade å hördes i hela huset.
Så jag svor en liten lätt ramsa istället bara.

image709
This is Jag å min kära lilla häst Ami Q.
Hion har fått ett pass idag. För typ 3 år sen fick hon ett chip i halsen å nu som först kommer passet. Nu ä dä alltså fritt fram för oss å flytta te Brasilien.
Erkänn vi skulle passa där?

Jag vet att dä ä suddigt. Men jag ser, då ser ni!

Publiken säger
Postat av: Jessica

Fin häst!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

Postat av: therese

Svar: Okej =) Jo, det är ju så. Fy!

2008-03-12 @ 17:52:19
URL: http://heltrubbad.blogg.se
Postat av: jenny

fin hon är! Står perfekt =) Hade med en killkompis till stallet som plåtade oss idag, vet i fan om det vart nåra bra bilder, men det märks!

2008-03-12 @ 18:21:13
URL: http://www.pappasflicka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback