Vi ä tydligen inte överens!

Jag cammar mä Boris. Min EskilstunaVän. Han tvingade mej för han saknade åsynen av mej. Vill jag tro i alla fall. Jag försöker få han å fatta att man inte röker inne. Han fattar inte. Jag försöker oxå få han å fatta att en gång inte är nån gång. Han fattar inte dä heller. Han fattar fan ingenting!
Å så ä jag lite nyfiken på va han gör oxå!

Eliin säger:

vem ringer du?

Richard säger:

ringde Lusth

Eliin säger:

hade han lust?

Eliin säger:

hahaha ååh va roligt

Richard säger:

hahahhaa

Eliin säger:

jag ä fantastisk

Richard säger:

du är så jävla dålig elin

Jag SÅG att han skrattade. Han tycker visst jag ä rolig!


Publiken säger
Postat av: Hannah

Ääälin, jag snackade lite med Emma idag och vi är jättesugna på att ta en roadtrip ner till dej i sommar : )

Postat av: joel

ojojoj... din humor väller över mig och slår mig till marken...

;P

det var kul... han hade fel... han skrattade nog i smyg..

2008-03-26 @ 01:56:35
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

Oj, du kan just ha slagit rekord i usel humor... det kan ha varit det absolut sämsta jag läst någonsin..

och då har jag ändå läst min egen blogg typ tre gånger...

Det är bara att gratulera till priset som absolut sämsta skämt under 2008.. Grattis!

Vad vill du säga till dina fans?

sen intittning av dig idag för övrigt.. måste tyvärr gå och slagga nu.. massagepraktik imorgon.. godnatt...

2008-03-26 @ 14:16:47
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback