Blandade känslor.

Först har jag suttit å gapskrattat åt vissa grejjer på 1000 apor.
 T.ex Katreen 21,30.
Sen har jag suttit å gråtit åt Spårlöst. Jag ä så jävla blödig, jag nästangrät redan när han träffade tanten på socialen eller va dä va. Såhär va jag inte förr. Dä ä väl åldern.

11 dagar kvar, sen ä jag 24. På papper.

Å nu tänkte jag sova. Dä ä inte ens mörkt ute.
..men jag ska upp vid 5 i alla fall..imorrn å hela helgen å på måndag..



..bara för dä va så längesen..
På en är jag sjuk, på en är jag frisk.

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: joel

24 alltså.. halvvägs till 50.. shit ;D

Postat av: Sofia

Nu är det dags att vakna, du har en blogg och en sjuk stockholmare att underhålla!

2008-05-10 @ 13:11:36
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback