Örsååsa loooge

Innan åtta idag ringde min pappa. Då va morfar på väg hit  å skulle ha bygglampan som har stått på mitt golv sen jag flyttade in här. Jag stod i dörren å väntade mä den så han inte skulle kunna få för sej å komma in. Sen somnade jag igen å vaknade ungefär nyss. Skönt.

Jag va ju minsann på party igår, för ovanlighetens skull. Hm.
Dä va kul. Kristin å jag drog en egen förfest å vi lyckades börja bråka om tangentbordet så vi slog sönder glas å hela balutten. Dä va roligt.

Vi gled vidare te Millan å en massa skogstokiga kvinnor sen. Å ja, sen åkte vi all the way till Örsåsa. Dä va jättelångt å jag blev åksjuk på slutet. Men dä förträngde jag. Å väl framme va dä kjempegreit faktiskt. Lite kallt, men annars så. Alex å Jenny stod troget å väntade på mej vid korven.

Dä roligaste mä dä där stället ä att dä verkligen ä en jäkla lagård. Ladugård, jag vet! Dä ä rätt fränt, men lite..konstigt ändå. Jaja. Dä va ju kul ändå.
Å nu slipper jag säga
"jag ska fan aaaldrig mer åka dit!!"

image853

Jag tippar på att dä här ä den bästa bilden någonsin.

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback