Story of Elin

Jag gör sånt här när jag dör av tristess:

Den 19e maj,

gick Elins mamma paj.

Dä va då hon föddes den lilla kraken,

å fick köras in i ett eget rum på raken.


Elin har nu hunnit bli tjugofyra,

men hon är inte direkt nån arbetsmyra.

Faktum är att hon är ganska lat,

å tänker mest "va ska jag ha till mat?"


På fredagar å lördagar släpper hon loss,

hon plöjer fram som en jäkla koloss.

På söndagar kan hon dö för en pepsi max,

å tackar gud för att Alva inte är en skällig tax.


Syskonbarnen ä dom sötaste hon vet,

till å mä sötare än sockerkakssmet.

Hon jobbar på hotell å där hon ler,

men räcker ut tungan åt gäster när dom inte ser.


Hon tycker Håkan Hellström är magisk,

och rasism är bara tragisk.

Hon tycker att hon själv är den bästa,

å så gör även dom flesta.


Publiken säger
Postat av: Sofia

Hur fan lyckades du med det där? :O Ge mig skrivprogrammet så jag också får en ramsa.

Postat av: Fredde

Håkan är hennes högsta dröm,
hon längtar så efter sin Hellström,
men efter lite socker,
hon vill ha en rocker,
som inte är så mjuk och öm.

Att jobba på helgen är en plåga,
att le mot gästerna kommer ej på fråga,
hon fyller snart år,
jag hoppas det går,
bra för dig då din odåga.

Nu orkar jag inte mer.

2008-05-03 @ 16:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback