Borde jag flytta?

GooodMorning Sverige!

Häromdan drömde jag ju att jag blev körd te Katrineholm, inatt drömde jag att jag flyttade från min lägenhet å hem te pappa igen.
..undra om jag inte borde bo kvar här..

Nu ska jag snart åka å jobba för första gången på länge.
Jobbleendet
- done
Jobbrösten- done
Namnskylt- letar
Nyckel- letar

Man borde kunna ha ett ställe för saker å ting. Men häromdan letade jag som en tok efter mina hemnycklar..när jag hittade dom låg dom i en korg inne på toan.
Inte konstigt att man håller på å bli tokig ibland!



Publiken säger
Postat av: jenny

jag gjorde en riktig iq-badboll grej häromdan.. Det ringde precis när jag skulle iväg... och när jag låst kom jag på att just fan, var är telefonen?! sprang omkring och letade tills den som var på andra sidan luren påminde mig om att jag de facto höll i den... =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback