Gud va frågor.

Senaste kramen du fick?
Dä va väl på Harrys i lördas förmodar jag.
Man har ju en förmåga å bli överlycklig så fort man ser nån man känner.´
..tyvärr ä dä ju inte alltid på riktigt..

Senaste person du fick sms av?
Ett mms från Jenny!

Senaste låt du hörde?
Jag lyssnar just nu på The Diary of Jane
..myyycke bra låt..

Senaste personen du pratade mä i telefon?
Mamma, mitt i pusselkoncentration.
"men hallå, du säger ju inget"
"inte du heller"
"Nää..jag lägger på nu..hej då"
"hej då"

Senaste dröm?
Att Johan kom å hämtade mej i limousine å körde mej te Katrineholm.
..jag undrar jag va dä kan betyda..

Publiken säger
Postat av: DespinaAngelica

haha vem är denna människa som börjat tracka mej?! kul att man kan väcka lite ståhej så här i hösttråket=P hur va harrys? vi lyckades komma dit men vi gick aldrig in sen=)

Postat av: lyssie

katrineholm är en håla, sverige största håla, och min före detta hemstad innan ja flytta till skåne ;p hahaha,.... askul att du drömde det.

2008-11-05 @ 21:12:53
URL: http://alyssas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback