Ich bin zu hause.

I'm alive!

Mitt mattintag hittills idag har bestått av tre chokladbitar och ungefär 5 chips.
..dä känns att dä är söndag..

Jag ska snart te mormor å morfar på smörgåstårta. Jag ska inte ta en enda bit!

Dä va kul igår i alla fall. Förfest i big city Södra Vi. Å nej, du ska inte behöva hamna i "den där jävla bloggen". För dä här ä ingen jävla blogg. Den är fantastisk!
På pumpen va dä tokmycke folk, dä va nästan omöjligt å komma fram nånstans.
Å jag trodde som vanligt att dä va dax å åka hem vid halv tolv.
Jag vet inte riktigt varför dä blir sådär varenda gång.
...jag vill kanske undermedvetet verkligen inte va kvar..

Publiken säger
Postat av: Tobias

svar: jasså du ;D

Postat av: Ingeborg

Hahaha. I know the feeling. Verkligen. Haha!

2008-11-09 @ 21:37:23
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/
Postat av: t0tta

Förklaring krävs... För mig som inte har något annat val, än att sitta snällt och TITTA PÅ när andra äter smörgåstårta, så kan jag inte hitta en enda anledning till varför man avstår frivilligt...

2008-11-09 @ 21:51:26
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback