Jag å SMS.

Min telefon har gått på högvarv hela möra. Först messade Robban å väckte mej bara för å tala om att han skulle åka å jobba. Sen messade jag Tanja. Somnade om, sen messa hon så jag vaknade igen å hon va typ helt skitarg. Å sen messa Emma att dä blir våfflor hos mormor klockan 12! Oops! Å nu messade Kristin att dä är
Norgesnack hos henne på tisdag 18.00!
Dä värsta är inte att dom messar, dä är att min inkorg blir full hela tiden. Så raderar jag kanke 2-3 mess å så blir dä fullt igen å jag blir tokig.
Varför varför varför gör man sådär varenda gång!
Radera allt, för satan!

Publiken säger
Postat av: Daniel

radera allt på en gång!

Jo jobbar på färjan, vill du oxå? :)

Postat av: Sandra

Svar: Ja gillar Vincent massor, men frågan är om man kan stava de me W ? Ser det dumt ut?

2008-11-28 @ 21:49:57
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback