Känn ingen sorg för mej Sverige.

Idag hade jag nästan velat filma mej själv när jag va ute å gick. Jäääklar va dä va halt. Mina ben va spända som hela Magnus Samuelsson på starktävling.
Jag halkade runt som Bambi.  "wööuw" Så lät jag mest.

Jag borde nog skaffa vinterdäck på pinglan snart.
Va säger du Pappa, ska vi ta dä i eftermiddag?

Dagens låt:
Känn ingen sorg för mej Göterbooorrrggg!

Den ger mej världens energikick! Jag drar te mamma å bakar bullar!

Efter nyår kan dä bli Sverige som inte ska känna sorg efter mej!

Publiken säger
Postat av: Kotteby

Håkan. denna Håkan....





5 frågor per dag. det låter sunt, för det var ett lååååångt inlägg.



=)

Postat av: Ingeborg

Hahaha. Jag halkar också omkring mest hela tiden! Se det som ett träningspass!

2008-11-19 @ 13:46:21
URL: http://brutalchoklad.blogg.se/
Postat av: Fredde

Du kanske borde lägga på vinterdäcken på dina fötter också så du slipper halka runt så mycket.

2008-11-19 @ 14:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback