Mest Aktiv!

Min mest aktiva förmiddag på länge. Klockan 9,00 åkte jag te mormor å käkade frukost. Nybakta rågbullar! Inte fy skam! Direkt efter där åkte vi till Farfar ä fördrev lite tid mä korsord å pianospelande. Nån har kört på min farmor så hon ligger på sjukhuset i Västervik. Hoppas hon får komma hem snart!
Jag har beställt vinterdäck oxå. Verkligen rolig utgift såhär i stämplingstider. Å så har jag beställt klipp- och färgtid. Så imorrn blir dä ordning på kaluffsen igen. Dock blir den inte blond som alla verkar tycka att den ska.
För bövelen, jag skulle aldrig bli blond frivilligt!

Nu borde jag städa lite. Som vanligt.


Publiken säger
Postat av: Kotteby

Städa bör man.



Och som belöning får du fixa kalufsen.

Se det så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback