Nere men uppe på FEM!

Vilka träningsformer har du utövat?
Jag har ridit större delen av mitt liv nästan varje dag.
Jag har tränat pinigs sådär 10 år.
Jag har tränat fotboll.
Jag har spelat korpvolleyboll.
Jag har dansat, step-upat, work-outat å boxerciseats.
Va jag gör nu? Inte ett shit! Typ.

Har du kramat en kändis?
Hm. Ja, LOK, på festivalen ett år. Sicken merit.
Å han, Björn Rosenströms bror. Han kanske inte är känd för övrigt.

Vad är det värsta du har varit med om?
Den där förbannade halsbölden tror jag. Den va inte rolig.
..å dä va ju inte så värst kul å bli hotat till döds i Norge heller egnetligen..

Vad ska dina barn heta?
Simon å Sebastian. Dom ska va tvillingar.
Sen tids nog får dom en lillasyster som heter Cornelia!

Kan du alfabetet?
Ja, å gångertabellen kan jag som ett rinnande vatten
om nån väcker mej mitt i natten!
Inga konstigheter!


Publiken säger
Postat av: jenny

Haha speciellt spark ;) Nå, vill ni inte åka till Linköping och festa imorn nu då? =D

Postat av: Hanna

Kan du alfabetet baklänges då? kan du? Ha? va? ;P

2008-11-28 @ 00:14:49
URL: http://njorun.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Jag har spelat med LOK. Flera gånger....

Det du!

Redan på den tiden då de hette

Psychobetabuckdown.





Och Gessle. Alltid denna Gessle.

=)

2008-11-28 @ 02:00:11
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: DespinaAngelica

du har precis som jag redan bestämt allt med barnen och sådär. jag har även bestämt när de ska ploppa ut, när de ska fylla år och kön och allt. du och jag tar verkligen tag i saker och planerar ;)

2008-11-28 @ 07:55:00
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: malon

du kan gångertabellen som ett rinnande vatten om du skulle bli vaken mitt i natten? Anita skulle vara stolt över dig. =)

2008-11-28 @ 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback