Pära, potäter å potatis!

Sådär ja. Nu har jag ätit potatis igen

Jag: Vaddå är dä ris till? Eller jävla potatis?
Mamma: Elin! Såhär är dä, man mååste äta potatis!
Jag: Om potatis inte hade funnats hade man inte behövt dä!
Mamma: Nej, då hade man fått äta kolrötter å sånt. Hur kul är dä?

Jag kommer alltid hävda att man inte alls behöver potatis.
Dä är den tråkigaste maten som finns. Faktiskt.
Å ganska äcklig oxå!

Publiken säger
Postat av: Kalle

sv: kan meddela att blåbärsglöggen va super, den bästa smaken som varit faktiskt!

Postat av: Kotteby

Potatis är det nya nu....

Ugnsrostade potatisskivor!

Mums!





Förresten:

Hur skall du, rent praktiskt, undvika fylla 30 år?

2008-11-15 @ 12:00:22
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback