PingPong för 3e gången nu!

"Nämeeeen dom gamla goodingarna" sa min gamla idrottslärare Martin när han fick se mej å Sandra i full pingisoutfit å rack redo i handen.
 När man blir en gammal goding, då ä man rätt gammal.
Jag har inte spelat ihop mä Sandra sen vi slutade spela i laget tror jag. Dä va en reunion som hette duga, vi blev till å mä svettiga.
"Såg du, jag rörde på mej..foootarbete!"

Vi kom på att vi kanske ska börja va mä på den riktiga träningen oxå, nästa vecka. Men, bara om vi slipper springa. Vi kan ju råka komma några minuter för sent. Ooops!
..dä tar vi nästa vecka..eller veckan efter dä..kanske..en sak i taget.
Vi ä ju i alla fall där! Bara dä är en bedrift!


Publiken säger
Postat av: Amanda

Klart att du ska springa oxå Elin ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback