Pump up the jam!

Dagen bjöd på 2,5 timmars jobb. Sen skickade dom hem mej. Jag vet inte ens om dä va så smart av mej å åka å jobba. Jag har hostat å snorat å hållt på som aldrig förr. Jag mår ju bra när jag ligger här i soffan. Tror jag i alla fall. Men nu har jag gjort slut på en liten energikick å diskat å dammat lite i alla fall.

Vi får se va kvällen bjuder på.
Jag kanske ska till Tanja..dä beror på hur dä känns.

Jag ska i alla fall iiinte festa. Dä har blivit för mycke tvådagars.
I helgen räcker dä mä en, å den blir imorrn.
På Pumpen!

Sen ska jag lägga av. För alltid.

Publiken säger
Postat av: Anonym

Det är ju troligt att du lägger av att festa!!

2008-11-07 @ 15:52:47
Postat av: Ämma

Haha, ska du sluta festa?

Lyckaaaa till Äliiin ;)

Postat av: Kotteby

Oj!

Det var en lång lista....

Och du vet att gessle är 50 år va?

2008-11-07 @ 22:09:28
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback