Rasmus å jag ska bli goda vänner!

Nej, jag va inte ute igår. Där fick ni!
Jag å Tanja satt här hemma å kollade Idol å sånt där.
Å så lyssnade vi på våra egenispelade radioprogram. Dä finns endel. Vi höll på en hel midsommar på Öland, gärna mitt i nätterna. Inte klokt va kul egentligen.
..jag önskar nästan jag kunde lägga ut dom här..

Idag ska jag å Malin å Tanja bege oss söderut. Tror jag.
Vi ska till Växjö i alla fall.
Till dom häääär:



Dä vill ju till att jag å Rasmus blir kompisar nu. Snart är dä dop.
Och I'm the goooodmootheeer!

Publiken säger
Postat av: maria

fin blogg :)

Postat av: Kristin

ÅÅÅ så söt han e:D!Ville oxå mä:S! Krama fårn mej:)!

2008-11-15 @ 13:14:54
URL: http://kristinlurig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback