Schhlääftää!

Jag har en kompis. Fredrik heter han. Han bor i Skellefteå.
Eller Schläääftä, som han själv väljer å säga.
Igår ställde han 5 braförbloggen-frågor te mej. Å här ä dom. Mä svar.

***************************************

1. Vad gör du om 5 år?

Antingen har jag 30årskris å bor ihop mä Mr.Perfect

Eller så sitter jag här i min lägenhet å brevväxlar mä
arbetsförmedlingen å a-kassan fortfarande.

2. Vad skulle du jobba med om du fick välja?

Eh..jag vill inte jobba. Jag vill ha pengar ändå.


3. Vad skulle du göra om du vann 250000?

Åka till Brasilien å komma tebax när pengarna är slut.

Jag skulle inte dela mä mej, mitt jävla ego.


4. Kräkan eller mr.perfect?

Kräkan för skrattgroparna, Mr.Perfect för helheten.
Vem han än kan tänkas va här i världen.


5. Annars då?

Scchhuuuu!

*********************************************************************

Förresten är han singel oxå. Å sugen. Så om nån känner för å bli norrlänning kan ni bara höra av er så fixar jag dä. Han behöver inte få veta nåt!


Publiken säger
Postat av: t0tta

Min pappa bor 13 mil bort och vi pratar BARA i telefon på farsdag eller hans födelseag.. Så njäe.. Att ringa oh säga grattis i efterskott, känns jäkligt onaturligt...



Men..?? Det finns ju 3000+ varianter på smörgåstårta.. ALLA kan väl inte vara äckliga???

Postat av: DespinaAngelica

haha jaa för jag vet fler i släkta som har det där tjurighetsproblemet=P men i lördags gick det bättre då bowlade vi igen och då fick jag en räkmacka=D

2008-11-10 @ 23:27:58
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback