Då fortsätter vi...

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, jag snurrar omkring hej vilt.

33. Kan du spela poker?
Verkligen inte. Jag fattar inte ett skit.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja, mä katt-Linus ja.

35. Är du beroendemänniska?
Jag röker inte å jag snusar inte. Däremot drickar jag PM.
..pepsi max alltså..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja. Min häst t.ex. Å Jossan å Smail. Å Agne, min gamla bildlärare.

37. Vill du ha barn?
Ja.  Jag vet ju redan va dom ska heta.

38. Kan du några andra språk än svenska?
Tyska å Engelska.
Å så har jag läst Latin. Jävligt onödigt.
Spanska blir jag grymmare å grymmare på för varje år som går.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Nej. Tack å lov för dä.

40. Föredrar du havet eller en pool?
Först havet, sen poolen!

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Just nu spenderar jag massa pengar på grejjer te min lägenhet,
fest å födelsedagar.
Jag skulle hellre vilja resa.

42. Äger du dyrbara smycken?
Nja, tror jag inte. Jag använder inte ens smycken.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback