Fan vilka bra ungar!

Mission 1 å 2. Completed!

Ida sjunger Fader Abraham å Adam säger Elin.
Alltså, ni kanske inte skulle höra dä. Men han gört. På riktigt.
♥ ♥ ♥

Jag ä skittrött. Jag skyller på fullmånen.
..jag kan tydligen inte sova då..


Ah. Jag saknar sånt här.


Publiken säger
Postat av: Daniel

Hoppas du får sömn!

Postat av: Lotta

Ja vilken fullmåne o vilket ljus det varit nu ikväll. Jenny o jag hade ficklampan med ut till Viktor nu ikväll men det var så ljust så vi knappt behövde den ! Annars är det ju becksvart här på baksidan. Jodå han lever än o är jättegosig =) Men det börjar synas på han att han är gammal nu.

Ha de så gott =)

2008-10-14 @ 23:58:18
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Fick barnen öl-lock som underlägg?



Vad gjorde du med barnen?



Tro sjutton de sjöng efter några kalla.

Hade jag också gjort.

:fniss:



=)

2008-10-15 @ 01:26:02
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback