Hemmafrugadag.

Jag såg en huggorm när jag va ute å gick. Den va skitarg..krullade ihop sej å fräste åt mej. Passa dej du din lilla skit, tänkte jag, jag ä större än dej. Så tänkte jag ja..men jag va livrädd. Jag kutade förbi, Alva hade gärna velat gå fram till den.
Tur för henne att hon slapp.

Nu har jag städat min garderob lite..å lagt in allt som har luggit på soffan i sovrummet sen jag tvättade sist. Oops. Jag tror jag ska ta tag i å städa i min stora garderob oxå..en sån man kan gå in i..där har allt som jag inte vill ha för stunden hamna..alltså ä dä en jäkla massa skit där inne. Pantflaskor bland annat. Å kläder som ska tvättas åker in där, inte i en tvättkorg eller så, dom bara åker in lixom.


..såhär fint va dä inte nu på slutet kan jag säga..


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback