Jag borde bestämma stavning!

Jag å Jenny å Tanja har glidit på stan idag. Å ätit lunch, dä låter jävligt vuxet. Å så har vi spanat in i affärerna..jag å Tanja gick mest å pillade på allt å sa
"den här vill jag ha".
Jenny däremot, hon va den enda som handlade. En skohylla å sprayfärg.
Sprejfärg
, som jag skulle vilja stava.

Jag förstår lixom fortfarande inte varför Lypsyl inte stavas Läppsyl.
Eller kittla, chickla.

..konstigt sånt där..

Jag å Tanja har dratt en repa på strandpromenaden här oxå. Nu låssaslanar vi. Å snart ska vi te våran vän Amer å fika å spela rockbäääänd.
Jag kommer va skitdålig!


..gammal bild på mej å Tanja..
..sådär från 50talet nånting..

Publiken säger
Postat av: Sofia

Men Amer känner jag ju! Hälsa honom från Sofiaofsweden ;)



(och det är för att man säger kittla och lypsyl, inte chickla och läppsyl..)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback