Jag kom tebax, efter ett tag.

Pingis igår igen. Dä gick väl bra. Men dä tar faktiskt ett tag å få tebax rätta knicken.
Ett tag va jag skitarg för allt jag slog gick i nät.
.
"Men va göör jag för feeeel..aaaaah!"
"Jag ä inte din tränare längre så jag vågar inte säga nåt!"
"Jo säg"
"Du vinklar ner för mycke bara"
"Näe! För om jag inte gör så träffar den ju  inte bordet istället..
å jag kan faktiskt egentligen!!"

Varför varför varför
ska jag alltid hålla på å motargumentera till allt som jag vet egentligen är så? Jag fattar ju själv att jag vinklar ner å att dä inte funkar men ändå ska jag hålla på. Tröttsamt å va mej ibland.
Men jag fick ordning på dä där te slut å då satt dom som en smäck!

Publiken säger
Postat av: Amanda

Haha bra elin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback