Jag vet inte hur man gör.

Okej. Jag har redan tröttnat på mitt arbetslösa liv. Jag har varit ledig i tre dar än så länge å jag håller på å bli tokig. Inte för att jag tycker att jobbet ä överdrivet kul men dä ä ta mej tusan bättre än dä här. Ge mej nåt å gööra.
Idag gick jag på promenad klockan 8. Sen fick jag besök av ett stycke syster å mina sockersöta syskonungar som får monsterryck då å då.
Jag låter mest "Neeej..rööör inte!"

Emma å jag har till å mä hunnit mä en sväng i Vimmerby. Bland annat har vi frågat efter en gitarrsträng, en A-sträng i nylooon, till å mä.
Dä kändes för ett ögonblick som jag va värsta rockstar.
..vi har tusan till å mä hunnit mä å hälsa på hos Jenny..

Pappa har oxå hunnits mä. Jag va tvungen å skriva ut ansökningsblankett och leta upp mina slutbetyg. Jag va rätt duktig på gymnasiet ändå märkte jag.
..Tobbe..du behöver inte bråka nu..jag VA ju bättre än dej..

Nu ska jag städa min garderob. Jag har så jävla roligt alltså!
..jag vet hur man dödar rastlösheten..

Publiken säger
Postat av: Hanna

Aaah shit att vara arbetslös är ju det värsta som finns :P hata sysslolöshet liksom.

Postat av: Sofia

Jag lider verkligen med dig, att vara arbetslös är det största skitjobb som någonsin tilldelats människan. Borde finnas nån lag som placerar den i samma fack som förbjudna arbeten som typ prostitution.

2008-10-27 @ 20:04:23
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback