Kundtjänst. Iiiiiiiiiiih.

Jag har ett samtal å ringa såhär innan jobbet. Till arbetsförmedlingens kundtjänst. Tyvärr ä dä ju inget sånt samtal som jag kan tvinga nån annan å ringa åt mej.
Men för all del, jag klarar dä. Jag vet bara inte va jag ska säga. Jag har råkat söka inte så många jobb. Dom kommer be mej söka jobb långt långt härifrån. Men jag antar att dom arbetslösingarna som bor där oxå vill ha jobb.
 Dä ä sånt vi vanliga dödliga fattar.

..okej.1,2,3....nu ringer jag..

Publiken säger
Postat av: Anonym

Överlevde du samtalet?

2008-10-16 @ 09:28:32
Postat av: Anonym

Jag har hört att det nog behövs folk i Skellefteå. Du kanske borde flytta dit.

2008-10-16 @ 17:58:54
Postat av: Amanda

Fegis du ringde ju bara Helen ju :P hahaha. jag överlevde oxå :)

2008-10-16 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback