Liten blir stor, syster å bror!

Min lillebror börjar bli stor, utan att han knappt vet om dä.

Figge: Ska du på Rookie? Dä ä ju typ bara 15åringar där.
Jag: Småglin alltså.
Figge: Nja, så kan jag inte säga..jag va ju nyss..eller NEEJ faaan!
Dä ä 5 år sen jag va 15 snart!! Helvete va tiden går!



Bli inte som jag när du blir stor, vad du än gör!

Publiken säger
Postat av: Anonym

Vill någon ha det nyaste avsnittet av One tree hill? Skriv i oth inlägget och svara på frågan :)

Postat av: Släck då för fan!

Vilken frisk människa på denna planet skulle vilja ha ett nytt avsnitt av skitserien One Three hill? Desperata tonårsluder som jönsar runt. Ljuger, bedrar, är otrogna, stämer, dömer, snackar skit, dricker kaffe med mer skitsnack. Fyfan. Kolla på discovery så kanske ni kan lära er något. Eller kom hit så ska jag lära er ett och annat!

2008-10-22 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback