Maskeradfest eller inte. Dä spörs.

Herrejisses va jag nyser. Jag har aldrig vatt mä om maken.
..å så hostar jag..å ibland kommer dom samtidigt..
Jag är så frääääsch!

Imorrn kanske jag ska på maskeradfest. Om inte jag ligger på dödsbädden vill säga, som dä verkar just nu så ä dä den vägen dä går.
Men i alla fall, dä ä ju lite klurigt va man ska klä ut sej till. Jag har till å mä sträckt mej så långt att jag har varit inne på second hand idag i Vimmerby. Och handlat!  Dä kliar i huvvet på mej direkt jag kommer in i sånna affärer. Å så luktar dä lite äckligt. 
 Jag kan inte rå fört!

Jag ritar ibland när jag inte har nåt å göra.

Dä här ä Jenny å jag på jobbet. Vi har en liten tvångstanke. It says:
"Bäddar vi säng samtidit måste vi vänta in varann, ut mä händerna ur hörnhålen, vinka frenetiskt, le våra jobbleenden å säga heeej heeeej!"



Publiken säger
Postat av: Kristin

Du e så jävla skön Elin, å du måste komma i morrn;)!

Postat av: Amanda

Haha. Ja men Elin du kan ju verkligen rita ;)

2008-10-31 @ 08:48:14
Postat av: Sofia

Det luktar inte lite äckligt i 2handaffärer, det stinker som bara den. Måste ha gasmask på mig varje gång jag blir intvingad i någon.. Usch! Och din header, du måste göra den längre, dvs mer vitt på båda sidorna så hamnar den rätt!

2008-10-31 @ 10:29:45
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback