NakenVarning

Nu har jag återhämtat mej å börjat leva ett normalt liv igen efter min hemska förmiddag. Jag har städat..såklart ä jag inte färdig än..man kan inte ta allt på en gång när man har en rygg som snart går av. Och nej hörrni, jag vill inte kolla upp dä.
Dä kommer gå över nu när jag knappt jobbar.

Morfar å Adam har namnsdag idag har jag märkt.
Grattis till dom!


<- Nils Kennmark
Nils Adam Kennmark->

Gammelmorfar upp i dan!

Publiken säger
Postat av: malin widén

en ny fråga hur får man in sina videoklipp man filmat med kameran på bloggen???

Postat av: Gerry

snabb blick på gammelgubben så ser det ut som att det är en gira han går o håller på =)

2008-10-08 @ 19:04:47
Postat av: Anonym

Pumpen på Lördag? =)

2008-10-08 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback