PingisElin är tebax på banan!

Mamma messade förut.

"kan du följa mä Ibbe å spela pingis imorron? :)"

Jag råkade svara ja. Dä blir säkert kul. Slaget sitter ju i ryggmärgen. Efter sådär 8-10 år i branschen vore dä väl konstigt annars.
Jag tänker inte förlora. Då åker racket i väggen.


..racket som för övrigt  är en gnutta sönderbitet hittade jag i en kökslåda..
..jag brukar ju spela mot väggen här hemma..

Och nej, dä är inte en hund som har bitit sönder dä. Dä ä jag själv.

Publiken säger
Postat av: Sofia

Klart man biter på den medan man väntar på att motståndaren ska serva!

Postat av: Sofia

där ser man, finns visst bitning till allt! och du, sluta teasa mig, den där bilden med öllocken var olagligt lockande..

2008-10-15 @ 20:15:40
URL: http://brilliantdisguise.blogg.se/
Postat av: shibby

hej, sitter här och klicka runt på mer trafik och ville bara berätta att jag nu gjort en tävlingsblogg där du och andra kan vara med och tävla om lite olika priser! gå gärna in och kolla den på denna länken och ställ upp i tävlingen :) det är självklart helt gratis och det blir även lite gratis reklam för din egna blogg :)

metrobloggen.se/shibbystavlingar länk finns även i min vanlig blogg :)

2008-10-15 @ 20:48:29
URL: http://metrobloggen.se/shibby
Postat av: Hanna

Har alltid undrat hur pingis-racket smakar.

Gott, uppenbarligen.



Skönt, så slipper jag prova själv.

2008-10-16 @ 22:53:56
URL: http://njorun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback