En hårfön extra kanske?

Jag måste ha en ny dator! Den här alkisen börjar bli jävlig irriterande nu. I alla fall idag. Jag måste ha musik på hela tiden annars blir jag tokig. Den låter som en hårfön. Inte så konstigt mä tanke på att den surplar i sej allt den kommer åt. Häromdan drack han lite pepsi max. Å dä där vinet har gett han kronisk bakfylla.
Orutinerat kan man ju tycka.

Så mormor...
om du läser dä här kan du ju fundera på saken i alla fall.

Snart måste jag sova. Jag gillart inte riktigt. Å imorrn måste jag söka jobb.. dom ä på mej som hökar. Dom fattar inte att jag redan har ett jobb. Klurigt.


Publiken säger
Postat av: jenny

eliiiin!vilka bilder inte alls snällt..hehe.

2008-10-14 @ 11:07:06
Postat av: suzi

O fy faaan va ja blev sugen på chips o fanta...

Mähääää!

Vill ha nuuuuu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback