Spanien 2008.

Dä som händer i Spanien, stannar i Spanien.
..så brukar dä heta..

Men bara för att ni ska slippa tjata så kan jag ju säga att dä va kul. Å varmt. Vi hittade ett nytt favvoställe Guiness- kareokebar. Så fort dom såg oss där kom dom mä vad vi ville ha. Skönt när man slipper beställa.
 Å så sjöng vi å såklart va alla andra totalt värdelösa.
Jag har ljugit för läskiga pöjjkar å vi har sprungit för haschbjudande negrer.
-Where you from?
-Eh......Portugal!

Varje morron klockan 9 ringde Tanjas mamma å väckte oss. Jag låg som tur va närmast telefonen. Tanja har ett jävla bakismorronhumör!
"Men för helvete vi kom ju nyss heem!! Jag orkar inte mä dä här jävla livet!!"
Dä va den natten vi trodde vi tog vår sista promenad..sådär vid 5 på morron kom vi hem. Å jäklar som dä åskade. Dä va skitläskit å vi va dyngsura rakt igenom.

Alla tror vi ä syskon. Å ingen tror vi ä svenskar.

Vi har fått komma bakom bardisken oxå å blanda våra egna drinkar bestående av isglass som vi hackade sönder mä en träslev i ett stort ölglas, smirnoff å sprite.
Balsam för själen
, eller i dä här fallet conditioner for your soul!

Nu ska jag se om kamera-dator tänker samarbeta!


Publiken säger
Postat av: t0tta

Ringa och väcka folk på semestern? Inte snällt ju.



Ja, det blev höst, bara sådär.. Halva befolkningen, sitter som i chock.. "Que?? Är sommaren REDAN slut??" Jag kan säga att jag tillhör den halvan.

Postat av: Annelie T

Gud vad roligt! Jag vill cokså åka iväg på semester! Ser fram emot bilderna sen om du lyckas ladda upp dem :P

2008-09-16 @ 20:00:24
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback