Bortamatch!!

Jag har haft bortamatch inatt.
"Elin, gör mej en tjänst, ta min nyckel å åk hem å sov i min lägenhet"
Yes sir! Så där låg jag ensam i en dubbelsäng mä en hund nere på golvet. Som jag faktiskt till å mä har varit ute å gått mä idag på mörakröken, som pappa skulle sagt.
Dä va inte skönt, jag är bakis!

Festen igår va verkligen inte planerad, vi skulle bara ha lite grannehäng egentligen, men en leder till två å två leder till tre å sen är man på gång å dä där jävla harryssuget blir för starkt å stå emot. Vi spelade delautkunkar-spel oxå. Man blir ju lätt ett litet offer, tyvärr.

Jag pratade glatt mä folk jag va sur på, tills jag kom på dä "men förresten, jag är ju faktiskt sur på dej så nu tänker jag inte prata mä dej mer!"
Däremot pratade jag inte mä folk som jag faktiskt va lessen på.
Jag va inte arg, jag va lite saad!

Å till sist:
Är dä inte mer intressant än så, så kan dä ju faktiskt va.

Publiken säger
Postat av: Emelie

Sv;

Hahaha, jag kanske borde gjort det.

Jag får fundera på det till en annan dag ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback