Fy fan.

Jag har påbörjat världens projekt här hemma. Dä känns inte alls bra faktiskt. Jag städar i min stora garderob där jag slänger in allt skit man kan tänka sej. Jag har inte kunnat gå in i den på flera månader. Nu har jag lyckats göra en gång i mitten. Jag har gått igenom skitmånga svarta plaststäckar mä grejjer som jag har fått hem från pappa en gång i tiden. Man kan hitta rätt mycke roligt. 4 par skor har jag hittat, inte som jag egentligen har saknat..men nu pryder dom min skohylla dom oxå.
5 kepsar hittade jag oxå
..jag slängde 3 av dom.
Å så vips......


En liten volvonyckel dök upp bland all bråte.
Jag har för mej att jag har varit förbannad för att alla har beskyllt mej för
å ha slarvat bort den.
Men, se, jag vet allt var jag har mina saker!
 Bilen är ju ändå såld.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback