Halmstad by night!

Jag å mamman å Kristin har varit på turné i helgen. I Halmstad.
Vi packade in oss i Kristins pärla å drog iväg.
Vi spelade tuttmemory bland annat. Slaffsen vann, inte så otippat kanske.
Sen va vi ute, i storstan, sånt är vi ju inte vana vid.
Vi fick inte ens gå in på Harrys, vi fick snällt gå förbi. Det kändes i hjärtat.
Jag tror mamman kan ha sagt det roligaste:
"Ahmää..hallå..ska man behöva göra allt själv här eller?!"
Till slut så, till sluuut!
Dä va även rätt kul att hon hade träningsvärk i käkarna igår.
Hon hade tydligen inte "pratat såhär mycke på länge"

När vi kom igen blev det ett jävla liv om vem som skulle sova vart.
Vissa hade redan bestämda platser, andra fick rätta sej, endel va nöjda.
Typ jag, jag låg rätt bra på luftmadrassen nästan utan luft.

Man KAN klicka på bilderna nu!

1. Mamman å Joel med röda ögon. Snyyyggt!
..försökte få till en hångelbild..men inte då..dom ställde inte upp..
2. Harry va oxå hemma, såklart.
..han kutar runt runt å ibland åker han runt å flyger ut..
3. Viktor va där med sin jäkla envishet.
..han erbjöd sig å spara till långt hår om jag snapsade..


4. Flän va där. Top of the line.
..ett spann vatten över huvvet kanske..
5. Slaffsen va där å slapp bli nergrävd innan han åkte hem.
..å så fick han ju faktiskt sova i den bästa soffan..
6. Å så Cuuuuurly!

Å jag då, men mej ser ni ju så ofta ändå.
 
Han kan dansa, den där VIktor.

Publiken säger
Postat av: Viktor

MAN KAN KLICKA PÅ BILDERNA!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback