Happy Birthday!

David fyller år idag. Han som har dä mest tänkbara tålamodet vad gäller mej tror jag. Jag är förbannad, jag är tjurig, jag är lessen, jag är glad, jag är full, jag har pms å ändå står han ut. Jag förstår inte. Han är mitt bollplank, kan man säga. Dä sjuka är att han kan få mej å berätta vad som helst, även om jag har bestämt att jag verkligen inte ska säga dä. Han märker på stört när nånting inte stämmer. Lurigt som fan. Inte alla som har en privat psykolog som inte kostar pengar.

Å du. även om dä inte verkar så alltid så tycker jag faktiskt
att dä är bra att jag har dej långt långt där borta!

G.R.A.T.T.I.S

Publiken säger
Postat av: Firefighter

På behagligt avstånd menar du? :D

2009-04-23 @ 13:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback