Lillebrooor..bapapaaa..bli inte som jag när du blir stor.

Figge säger:

what Huuuuurts?

Eliin (L) säger:
eevveerythiiing

Figge säger:

hahaha loser

Eliin (L) säger:
meen!

Figge säger:

nee men alvarligt då har det hänt nåt eller?

Han bryr sej trots allt, den lilla skiten som börjar bli stor!


Figge säger:

va de nåt skoj då?

Eliin (L) säger:
oohja!

Figge säger:

va va det för nåt då?

Eliin (L) säger:
ingen aning..haha

Figge säger:

hahhaa va du så full

Eliin (L) säger:
jaaaaaaaapp!

Figge säger:

fan du gjorde väl inte bort dig va?

Jag skulle nog säga att jag skötte mej rätt bra. Jag betalade 150 kronor för å stå å snacka mä Micke Kennmark en hel kväll ungefär, dä tar ett tag å reda ut släktskapet. Vi kom inte ens fram till hur dä låg till å mamma behagade inte svara på våra frågor, hon kanske sov. Han beställde grejjer i baren å jag drack upp dom.
Dä känns idag kan jag säga, jag tror nästan aldrig jag har varit såhär bakis någonsin. Fy fan. Jag ligger fortfarande i min säng, dä är sjukt egentligen.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback