Psycho-Signe

Jag tror jag har dä värre än en småbarnsförälder just nu. Little Signe verkar va lite sugen. Hon går runt här å skriker hela tiden..jag skriker TYYYYSSSTTT å då får hon en chock å lägger av ett tag. Sen börjar hon igen. Nu har jag gett upp. Hon höll på likadant hela natten. H.E.L.A. Å så rätt va dä va så hade hon vänt upp å ner på sin matskål å sprang runt å jagade efter den.

Häromdagen kom hon även på en ny grej. Hon försöker fånga sekundvisaren på klockan som hänger på väggen. Hon ställer sej på stolsryggen å sen hopper hon rätt upp i luften. Hon försökte tre gånger mä samma resultat, hon ramlar. Igår försökte hon igen. Minne som en guldfisk.
Hon slåss mä Rambo oxå, Rambo är en schäfer/leonberger. Alltså jävligt stor å skulle kunna äta upp henne i ett nafs. Men, han är rädd för henne. Dä ser rätt kul ut.

Så mamma, lite Signe-update för din skull!


Publiken säger
Postat av: Jack Sparrow

Är det inte katt-tider nu,eh,Signe är kanske lite sugen att föröka sig så att säga? Att slåss med Rambo är nog att vara lite överambitiös,men katterna brukar ha en sjukt överdriven självförtroende. Ha det,den av er som skriker högst vinner ett första pris,gratis kattmat till 2029!

Postat av: Helena

Haha, våran grannkatt e likadan!

OCH till råga på allt så springer lilla Gunvald efter henne så fort hon ropar. Han är hennes slav.

2009-04-15 @ 09:12:08
URL: http://thehelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback