Se här va man kan hitta.

Gamla härliga ponnybilder från min storhetstid mä Ami!



Tidernas mest minnesrika tröja!
Jag skrev till Tanja direkt när jag hittade den.
Hon svarade "Åhh, nästan så dä är sorgligt!"
Å ja, faktiskt. Lite sorgligt är dä nog. Men nu har jag den på mej å tänker
3 år tebax i tiden. Herregud. 3 åååår!

MILWAUKEEEEE!

Publiken säger
Postat av: Jack Sparrow

Varför gillar tjejer att rida? Hästar luktar illa,är lika intelligenta som en ladugårdsdörr,skiter jämt osv,vad är grejen med hästar,.bortsett från att man kan äta upp dem? Ha det bra.

Postat av: Suzi

Hajj=)



Jag veee-et!

Ja ska gå in de svarta i helgen o se om storleken är bra, så blir de nog ett par vita på måndag ;)



Allt bra annars?

2009-04-23 @ 22:41:50
URL: http://suzettej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback